Iedereen in een organisatie heeft een impact op de klant. Iedereen van elke afdeling en van elk niveau.
Weet jij wat jouw impact is op jullie klanten?
‘Klantgerichtheid is de taak van iedereen in het bedrijf, de taak van alle medewerkers. Dankzij de vele praktische voorbeelden en inzichten is dit boek meteen bruikbaar in elke organisatie.’
- Steven Van Belleghem
auteur van De Conversation Manager en De Conversation Company
‘De ideeën en methodes die de auteur aanreikt, zijn bruikbaar in de hele organisatie en tonen duidelijk het belang van het management en de centrale afdelingen in de ondersteuning van de klantenrelaties.’
- Jan van den Nieuwenhuijzen
Gewezen CEO SDWorkx
‘Klantgerichtheid is een attitude! Els Dhaeze creëert enthousiasme over superieure klantbeleving. Het boek geeft goesting, en een heleboel praktische tips, om klantgerichtheid op een hoger niveau te tillen.’
- Carlo Henriksen
Gewezen CEO van Bank van Breda
‘Als de klant jouw liefde niet altijd en in alles opmerkt, dan heeft klantengerichtheid geen effect. Het is dus raadzaam dat iedereen in een organisatie oprecht voor de klant leeft en dit boek leest.'
auteur van onder meer Het succes van Internal Branding
‘Iedereen die zichzelf erop betrapt dat het woord ‘klant' in de directievergaderingen enkel nog gebruikt wordt in combinatie met ‘rendabiliteit' en ‘life time value' neemt Uit liefde voor de klant best eens ter hand.'
marketing director Randstad