Hoe pas je klantgerichtheid toe in je zaak (Nieuwsbrief voor ondernemers) of in je praktijk (Nieuwsbrief voor vrije beroepen)
20 jan 2015: Jolanda Rikers
En dan alle medewerkers volgens dit gedrag laten functioneren.
26 nov 2014: J. Bank van Breda & Co
Niet alleen werd het glas gehoffen op het nieuwe boek maar iedereen kon ook genieten van inspirerende getuigenissen van experten uit verschillende sectoren over de te doorlopen stappen op de weg naar een klantgerichte organisatie.
Met dank aan: Gert De Winter (CEO Baloise) - Bruno Holthof (CEO ZNA) - Rudy Lefèvre (voormalig retail director Aveve / owner Unlock) - Jan Delaere (Managing Partner, Delaware Consulting) - Laurence Merckx (Customer Experience manager Bpost) - Frans Goenee (Inspiratie manager Efteling)
16 sept 2014: Kwinta - Het Vlaams centrum voor kwaliteitszorg en innovatie organiseert voor haar leden een coaching traject rond klantgerichtheid begeleid door Els Dhaeze.
De aftrap werd gegeven op 16 september en dat loopt tot september 2015. Het boek "Uit liefde voor de klant" wordt hierbij gebruikt als basis voor de denkoefeningen en de leden van kwinta krijgen een persoonlijk voordeel bij aankoop van dit boek.