Een inspiratiesessie gebaseerd op het boek

Inhoud

Op basis van meer dan 50 bedrijfsinterviews en gesprekken met meer dan 200 consumenten ontstond het boek 'Uit liefde voor de klant'.
Iedereen is zelf gemiddeld 15 keer per dag klant, maar we blijken deze ervaringen soms te vergeten vanzodra we in onze eigen werkomgeving komen.

Hoe beslis je als klant welk bedrijf echt klantgericht is? En hoe maak je als werkgever je organisatie echt klantgericht?

Het boek (voor 1/3e bestaande uit oefeningen en vragen) geeft je voldoende inzichten en tools om met alle medewerkers samen direct aan de slag te gaan.

Voor € 24,99 (incl. BTW en verzending) is het boek van jou!

 


Organiseer nu je inspiratiesessie gebaseerd op het boek

Organiseer nu je inspiratiesessie gebaseerd op het boek

Bij u op kantoor of op locatie, tijdens een seminarie of als kick-off van een event of project.

Deze workshop geeft u inspiratie rond het begrijpen en beïnvloeden van klantverwachtingen, het omzetten van klantdenken naar klanthandelen en het gebruiken van hefbomen voor succes bij het klantgerichter maken van uw organisatie.

Krijg tips en trics, maar vooral veel ‘goesting' om echt het verschil te maken samen met uw collega's.

Organiseer een workshop rond dit boek en laat je inspireren door klantverhalen en business cases rond klantgerichtheid.

Bekijk meer info en vraag uw inspiratiesessie aan